«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының Сайлау Серіков атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Сайлау Серикова города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети


«    Сәуір 2025    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дүниежүзілік аутизм мәселесі туралы ақпарат тарату күні

07.04.2022

Арнайыбілім беру қажеттіліктерідегеніміз–білім алдушыныңбейімделгеннегізгіжалпыбілім беру бағдарламасынигеруүшінарнайыжағдайларжасауқажеттілігі.
АСБ бар балалардыңерекшебілім беру қажеттіліктерінбілуқажет:
• бейімделгеннегізгіжалпыбілім берубағдарламасынәзірлеу;
• бейімделгенбілім беру бағдарламасынәзірлеу;
• балаларғабілім беру мазмұнынанықтау; 
• арнайыбілім беру жағдайларынжасау; 
• жекебілім беру маршрутынтаңдау;
•түзетужұмыстарынжәнепсихологиялық-медициналық-педагогикалыққолдаудыжүзегеасыру; 
• жекеоқужоспарынқұру; 
•жоспарланғаннәтижелергеқолжеткізудібағалаужүйесінқұружәнет.б.
АСБ бар білім алушылардыңбілім беру қажеттіліктерінің 4 тобы бар
1 топ - білім беру процесінарнайыұйымдастыруменбайланыстыбілім беру қажеттіліктері:
а)мамандардыңқұзыреттілігініңқажеттілігі.
б) білім беру маршрутындараландыруқажеттілігі.
в) білім беру ортасынбейімдеуқажеттіліктерімыналардыңқажеттілігінбілдіреді:
-көрнекіқұрылымдық орта құру;
-мотивациялықжайлы орта құру;
г) фронтальдыжаттығуларғаалдын-ала дайындықтыңқажеттілігі.
д)мектептегіоқытудыңбастапқыкезеңіндегібейімделгенкезеңгеқажеттіліктер.
е) бейімделгеннегізгіжалпыбілім беру бағдарламасын (АББ) және / немесебейімделгенбілім беру бағдарламасын (АБЖ) әзірлеукезіндежан-жақтыпсихологиялық-педагогикалыққолдаудыңқажеттілігі.
ж) мұғалімдер мен ата-аналардыңіс-әрекеттерінүйлестіруқажеттілігі.
з) білім беру нәтижелерінжекебағалауқажеттілігі.
2 топтық-негізгіжалпыбілім беру бағдарламасыныңмазмұнынбейімдеугебайланыстыарнайыбілім беру қажеттіліктері
а) бейімделгеннегізгіжалпыбілім беру бағдарламасыныңмазмұнындараландыруқажеттілігі.
ә) әлеуметтік (өмірлік) құзыреттіліктердіқалыптастыруқажеттілігі.
в) академиялық / білім беру мақсаттарынбаламамақсаттарменауыстыруқажеттілігі.
г)негізгіжалпыбілім беру бағдарламасыныңмазмұнынжеңілдетуқажеттілігі.
Арнайыбілім беру қажеттіліктерінің 3 тобы - оқуматериалын «ұсыну» әдістерінбейімдеугебайланыстықажеттіліктер:
а)оқуматериалынұсынудыңоңайлатылғанәдістерініңқажеттілігі.
б) нұсқаудыжеңілдетуқажеттілігі.
в)қосымшавизуалдықолдаудыңқажеттілігі.
г)қосарланғанталаптардыжоюқажеттілігі.
д) білім беру тапсырмаларынжекедәйектікезеңдергебөлуқажеттілігі.

4 топ - арнайы білім беру қажеттіліктері - даму, әлеуметтену және бейімделудегі қиындықтарды жеңуге байланысты қажеттіліктер:
а) бейімделмеген мінез-құлыққа балама ретінде әлеуметтік қолайлы мінез-құлық пен іс-әрекетті дамыту қажеттілігі.
б) қарым-қатынасты қолдау және дамыту қажеттілігі
в)әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
г)әлеуметтік-тұрмыстық дағдылар мен өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі.
д) әлеуметтік тәжірибені жинақтау және кеңейту қажеттілігі
е) әлеуметтік құбылыстар, оқиғалар мен жағдайлар туралы идеяларды кеңейту қажеттілігі
ж) эмоциялар, оларды білдіру тәсілдері және олардың себептері туралы адекватты идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
з) өзіңіз және қоршаған орта туралы біртұтас, жүйеленген идеяларды қалыптастыру қажеттілігі.
е) кәдімгі күн тәртібін біртіндеп өзгерту және стереотиптерді кеңейту қажеттілігі.

Просмотров: 284


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст